Tack för allt.
Tack för alla fina kommentarer, alla som stöttar och finns där för mig och Jimmy med familj, det behövs! 

Sen har jag fått kommentarer om att jag sitter och ljuger ihop allt och att jag är en lögnare mm, då är min fråga..
Varför skulle jag ljuga om en sån här sak?
Han hamnade förmodligen på intensiven pga att han vart grovt misshandlad?!
Hur skulle jag, som satt i chock och panik på backen när ambulans och polis kom till platsen ens ha en tanke på att ljuga om en sån här sak?

Jag är inte den som ljuger!
Finns ingen anledning till att ljuga!
Kolla bara på killen hur han ser ut!




Är glad att det ändå gick så pass bra som det gjorde, inga frakturer och inga inre blödningar! 
Synen kommer tillbaka mer och mer, han mår bättre!

Nä, vissa vet tydligen inte vad dom pratar om!
Sånt gör mig så jävla förbannad!

Tack för allt.


Mamma

Det är fördjävligt, hur kan man anklaga någon för att ljuga om en sån sak!!!! Han kunde ju ha varit död nu om inte Jennie hade varit där, och det är ju det sista man vill, tänk till , killen har faktiskt en familj!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress