Vecka 23
Jahaja, starten på vecka 23 vars ju inte som planerat..
Vaknade igår morse med magvärk nå grönjävlar men tänkte inte mer på det sen när jag hade klivit upp o kommit igång med dagen.. 
Sen på kvällen låg vi o kollade på film och helt plötsligt började jag känna tryck neråt i magen som gjorde väldigt ont emellanåt så ringde 1177 som sa åt mig att ringa förlossningen, så ringde dom och dom sa åt mig att komma in. 
Dom tog lite blodtryck o sånt på mig som inte visade nå knepigt & sen koppla dom på ctg-blupparna på magen som visade att jag hade sammandragningar med jämna mellanrum, så fick en bricanyl-spruta i benet o då började det lugna ner sig. 
Efter läkare hade varit in så fick vi åka hem, så nu blir det lugnt för mig framöver här..

Började få sammandragningar imorse igen, inte lika starka men de satte igång så får se vad som händer nudå.. Ligger just nu i ett bad o kopplar av en stund. 

Ciaoooo

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress