vecka 26
Herregud, vars tar tiden vägen?
Nyss gick vi in i vecka 24 och tyckte tiden gick fort, fick en chock imorse när det plingade till i telefonen och det stod att vi gått in i vecka 26! Helt sinnes! 
 
Jaha, vad har hänt då? Inte så mycket förutom att jag får förjävla ont i höger sida av magen när jag går, gick bättre förut men nu känns det som att det börjar bara jag funderar på att börja gå någonstans.. Vettefan vad det är för något... 
Utöver det händer det inte mycket, magen växer på i sin takt, bebben sparkar nå grönjävlar mest hela tiden, ganska mysigt ändå, men längtar tills han är ute o man kan ligga o krama på honom istället! 
 
 
Med huset går det sådär, har ju som sagt svartmögel i ett rum som måste vara klart innan bebben vill ut till världen, vet inte hur vi ska lyckas med det då Marcus ringt varenda byggfirma i och runt Östersund och ingen har tid, förutom en firma som kunde nån gång nästa år.. Just nu känns det hopplöst och känns som vi måste hålla utkik efter någonting nytt, något utan svartmögel.. Så är det någon som vet om ett hus i eller runt Brunflo så kan ni ju höra av er till mig då jag är väldigt intresserad! 
 
 
Idag har vi haft en såkallad myslördag då vi haft Marcus pappa & bror här hela dagen, sen kom mamma hit och käkade middag med oss. 
Nu sitter jag, Amadeus & Micke bänkade framför tvn, dom spelar tv-spel & jag skriver av mig litegrann här.
 
 
Nej, nu får jag skriva av mig en annan dag! 
Ciao

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress