torsdag-yrans första dag!
började med jobb,sen åkte jag hem och fixade mig lite.
åkte in till stan och träffade josefin & hanna ett tag,hämtade min biljett :)
sen gick jag upp till ida och gick nästan direkt ut.
träffade cissi och lite senare kom tova in.
gick in på området och stutsade åh sjöng i regnet till takida som va grymt bra!
gick runt lite överallt och ingenstans och hade allmänt trevligt.
träffade Kristoffer och Axel så gick med dom ett tag.
träffade även på "ex-grannen" mattias några ggr.

åkte hem med halv 4 bussen,rallykalle körde! heheh.
sen va det bara upp klockan 6 igen,så denna natt har jag sovit ungefär 1 timma och 45 min. gött

idag kommer gabrielle oxå att vara med :D
ska se på Lorentz oc Sakarias! kanske Veronica Maggio,vi får se helt enkelt!
sjukt kul är det! och jag gillar färgen på årets armband! blå som havet , elr nått.

hörs senare när jag är hos pappa,när jag nu åker dit,till veckan kansk? har vart hos mamma nu i 2 veckor,så kanske är dags att åka till pappa.

ha en underbar helg för det kommer jag att ha minsann! <3
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress