31 maj 2010
shabba !

jaha , vaknade som sagt av att pontus ringde 06.01 o väckte mig , damp !
klev upp o gjorde mig iordning , tog bussen till stan o träffade honom .
gick upp till wargen o han skulle göra prov så jag gick ner på stan o träffade tova :) .
saknat tjejen som fan !
gick runt lite överallt o sen kom pontus o gick med oss !
senare kom hampus in , :) .
riktigt härligt väder va det idag !! underbart !

handlade hårfärg och strumpbyxor idag , och imorn ska jag på stan med tova o handla någonting till överdelen på kroppen tills studenten :) ! grett , för tova min sköna böna , stannar i stan på studenten :D ! fyfaan !
nu jevlar !

aaja , kolla nothing hill , o nu medans hampus är i duschen blev det sex and the city för min del :) !
 hörs imorn , för imorn kan jag sova ut lite längre än idag !! yessss !

pusspusspusspuss
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress