nu tar jag tag i detta!
jahopp, i fredags kom Tova hit!
vi käkade lite middag och fixade oss eftersom vi skulle ut för att fira henne :)
åkte till krondikesvägen hem till Agge där vi hittade micke, kenth mm :D.
hade jättetrevligt däruppe, sen for jag och tova ner på Marité. där träffade vi killarna från Hv08a, eller jaa, inte alla men några stycken :)
träffade även andrewas och calle!
sen gick vi till bussen och tog den hem, och sov :)
på lördagen åkte vi in till stan på morgonen och handlade en massa mat, och tova åkte hem till lilla backe ;) hihi
sen hände inte så mycket mera faktiskt!
söndagen tillbringades hos pappa och systrarna, spelade en massa Chicago och jag vann 2 ggr! första gången i världshistorien tror jag!! hahah :)
åkte hem igen på måndagkväll!
igår så va jag och amadeus hemma hela dagen, hampus va till stan och sen till brunflo och pratade med dom han ska jobba med när han tränar ulaget & efter det for han till frösön eller valla & spelade fotbollsmatch ;p
Åkte till Tina också eftersom hon fyllde 20 igår, så va dit och åt tårta :)!
jaja, nu har ni fått en liten tillbakablick iallafall!
idag blir det att åka till stan en sväng, sen vet jag inte faktiskt!
Puss




satt hos pappa och kollade friidrott, knubbisen :)





satt och kollade på barnprogram i pyamas :)



otto hade kul åt amadeus igår, men jag tror inte amadeus tyckte det var lika skoj ;).


nej nu måste jag fixa mig litegrann, ska åka till stan snart! hejsvejss
Jag Älskar Dig Amadeus, Du Är Mitt Allt ♥
Anonym

fin blogg :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress