måndagen den 28 februari 2011
hejsan !

har inte gjort så mycket alls idag faktiskt !
har mest legat i sängen/soffan & tyckt synd om mig själv ..
världens huvudvärk & alla mina ben i kroppen har sprungit ifrån mig .. :( !
orkar verkligen inte göra någonting alls .. toalettbesöken tillomed är överansträngande . !

& jag har en pojkvän som ligger i soffan & lyssnar på 7 låtar , 7 låtar .. inte mer .. dom snurrar runt runt hela tiden .. fan att jag berättade vart man laddade ner dom .. då hade jag sluppit detta .. får fan panik på honom !
åååååååååååh , nej jag ska fan gå & sova nu !!!!!

hoppas på att huvudvärken är borta imorgon när jag vaknar !
hade nästan glömt hur det kändes att ha huvudvärk , men nu vet jag hur det känns , och det är verkligen ingenting att rekomendera . !
usch nej !

hoppas på att jag får nya mobilen imorgon oxå . har fått spunk på min nu , så den har åkt i golvet & lite sådära några ggr .. less på att inte se någonting på halva skärmen .. nejtack , htc wildfire , tack för din tid !


hoppas



godnatt
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress