min torsdag
vaknade ju imorse av 2 missade samtal från barnmorskan , hihi !
sen runt 2 kom mamma hit & hämtade mig och vi åkte till henne . tog det bara lugnt & pratade massa och gosade med lillebror kissemiss :) ! en riktig sötknöl som sitter på baktassarna och vinkar när man lagar mat , haha !! aldrig sett en sötare katt tror jag !
så åt vi lite middag & sen skjutsade hon mig till pappa & systrarna !
hämtade massa kläder & sängkläder till spjälsängen .
fick wienerbröd(stavningen) & saft .
sen när jag hade fixat 4 påsar med kläder & diverse saker så fick jag skjuts till brunflo & tog bussen hem .

hampus är just nu nere hos otto & jag sa till honom för snart en timma sen att han skulle komma upp och hjälpa mig med kläderna & allting , men han kommer väll när han själv vill helt enkelt !

så nu ska jag sätta mig o gå igenom kläderna själv !

någon som vet om man kan tvätta ljusa kläder med någon mörk färg , så blir det ljusa mörkt ?
någon som hajjar vad jag menar förresten ? haha :) .

pusspuss
Terese

Är det helt nya otvättade kläder så blir dom ljusa Bara lite dassiga i färgen bara. Men är dom redan tvättade och använda så är det sällan dom färgar....

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress