over and out
i måndags sa jag till Hampus att jag inte orkade med vårat förhållande mer och ville göra slut.
så nu sitter jag här i Tandsbyn tillsammans med Maya & Amadeus :)
känns riktigt skönt ändå.
efter 3 år tillsammans, sjukt länge, men sista året kan man väl kanske inte säga att vi hade ett förhållande heller, vet inte riktigt, vänner utan gränser typ.

hade en helt underbar helg iallafall, dock vissa saker som jag ångrar och vissa saker som inte gick så bra men annars var det underbart :)

insåg igår att jag inte åkt buss sen i fredags också, fick gå och ladda busskortet då det gick ut samma dag också, hehe!

har smidit massa planer tillsammans med Maya, Anders & Isabell också så ska dra till Dalarna den 8e och hämta hem våran Meatball <3 underbart!

hmm, har egentligen inte så mycket att skriva, men såg att jag inte uppdaterat på 10 dagar så kändes som det var dags nu!

nu ska jag vara social med min Maya!
puss
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress