Mitt 2014
Vad ska jag säga om år 2014? 
Har varit en riktig berg&dalbana!

Startade med att inte ha någonstans att bo, bodde lite här och där, mådde skit över det.
Levde på socbidrag, gjorde ingenting på dagarna, hade Amadeus så ofta jag bara kunde (även om det inte vart så ofta), Amadeus kunde inte gå på dagis pga min boendesituation.
Va tillsammans med en kille som är känd kvinnomisshandlare & allt därtill.. Blev av med telefon, pengar & nycklar en kväll pga honom.

I juni fick jag min egna lägenhet i Brunflo, där jag velat bott i flera år.
Ansökte till skola mitt i natten när jag hade tråkigt, vart antagen.
Blev av med soc då jag blev självförsörjande.
Satsade på att sätta Amadeus i första hand hela tiden, han började dagis igen, fick ordning på vardagen.
Går i skolan varje dag och tycker det är pest o pina att behöva ha jullov just nu då jag blir så rastlös!
Får mest troligt tillbaka min lämp i januari som jag väntat på i snart 3 år :D 
Håller inte på med någon skit längre, vilket är så jäkla skönt!
Skaffat kissebebis, Deus bäste kompis ibland, haha!

Nu lägger vi år 2014 bakom oss och satsar på ett ännu bättre 2015! 

Ha det så gott alla underbara människor där ute :)<3

Gott nytt år! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress