kommentarer
Förstår inte varför folk ska sitta o kommentera en massa skit om ni ändå inte kan stå för vem ni är? 
Vad är vitsen med det?
Kom igen...


Anonym

Tänk lite! Det finns folk som har dåliga erfarenheter av Frisk och bryr sig om dig ,men vill inte gå ut med sitt namn tack vare honom!
Men förstår inte hur en människa kan sitta o klaga så mycket på allt och alla utan att göra något åt det hela, om man umgås med Frisk mf så får man ganska dåligt rykte och det är ju bara du själv som kan göra något åt det. Själv vet jag vad han är för någon och har råkat väldigt illa ut pga honom och vill vara anonym för det men bryr mig om dig och tycker att du måste fundera på din framtid.... Kram

Svar: jag har också dåliga erfarenheter av honom vilket du bör veta om du vet vem jag är och "bryr dig om mig", men att jag träffade honom 1 gång i 3 timmar är väl inget som folk måste sparka bakut för? är inte honom jag snackar om när jag säger att jag är less på vissa i denna stad, finns andra än honom här och han bor inte ens kvar här längre så..
Jennie Lantz

:)

Går ju att stänga av anonyma kommentarer om man inte vill ha dem

Svar: funkar inte via telefonen och jag äger ingen dator
Jennie Lantz

Anonym

Varför la du inte ut min kommentar där jag skrev att jag har blivit drabbad av Frisk o att jag bryr mig? Blev det för känsligt?

Svar: jag vet fortfarande inte vem du är, då du är anonym
Jennie Lantz

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress