Bloggtorka?

På sätt och vis ja, men annars nej.


Finns otroligt mycket jag hade kunnat skrivit om men som sagt vill jag inte hänga ut någon offentligt så jag skippar att skriva om den biten... 

Har iallafall fått Heroma nu så jag kan sätta mig bokningsbar på jobbet, känns riktigt skönt! 
Blir förhoppningsvis mer jobb framöver då. 

I helgen har jag väl gjort lite allt i allo, varit på rally, varit till Åkersjön en vända, umgåtts med vänner hela helgen och haft det allmänt trevligt :) 

Nu ser jag dock fram emot en ny vecka, startar måndagen med ett möte och sen får vi se vad resten av veckan har att bjuda på, jobb kanske :) 

Känns som allt är påväg åt rätt håll nu och det är så otroligt j*vla skönt! 

Godnatt gossar och fruntimmer där ute, hoppas ni sover sött! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress