väntar till halv.. inte en minut längre..!
va till brevlådan för en halvtimma sen typ.. men låg bara ett brev där, så kollade i dom andra lådorna men dom var tom, så jag gissar på att posten inte har kommit än :D kan ju hoppas ivarjefall!!

tova gumman kommer in sen :D helt underbart, vara med henne hela dagen, kvällen, natten, mysa på & ta vara på lillgumman min! ♥

hampus jobbar till klockan 2 så han kommer väll hem vid halv 4 typ eftersom bussen hem går 3 :P..

har legat i sängen hela morgonen & bara myst med min lilla prins :)!
så himla go den lilla bebben!! sötsaken min :)
kunde inte fått en bättre bebis än honom & skulle inte tänka tanken att byta honom mot alla världens pengar!
hellre lycklig & fattig än olycklig & rik!

nu ska jag hämta min lillfis & mysa med honom framför ett avsnitt av Gossip Girl! är på andra säsongen avsnitt femton! har sett en & en halv säsong på typ 5 dagar! I Love It!

jaja, skriver senare, puss!

P.s. Tror mamma hade rätt om Tigerbalsamet!! det botar täppt näsa!! testa själv!! man lägger en klick under varje näsborre, går & lägger sig, sover över natten & när man vaknar är nästäppan borta!! yää, tack mamma för du hjälpte att bota mig!! igår kunde jag knappt prata för min näsa va så igentäppt på kvällen men nu, nääää interååh!! :D D.s.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress