tisdag
började dagen med att missa bussen så dennis kom o hämtade mig, assnällt!
hann precis med bussen från brunflo o drog till pc för att hämta mina betyg som va betydligt bättre än vad jag någonsin trott :)
 
åkte ner på stan o träffade ante, tog några koppar kaffe med honom sen kom dennis in också och sällskapade med oss.
maya kom in efter ett tag o tog bussen till odensala sen valla i brist på annat att göra.
 
tog bussen till krokom, gick på toa och sen tog jag bussen tillbaka till stan.
träffade andrea och hennes pojke!
 
drog till stavre och gosade med världens sötaste kattungar och sen plockade vi upp hunden i pilis på vägen tillbaka :)
 
kom precis innanför dörren nu och ska hoppa ner i säng så jag tar mig upp o jobba imorgon!
 
godnatt på er :)
 
 
dagen får 5 av 5 toasters! kanonkul!
 
momma

kul att du hälsade på hos oss,ni kunde ha fått er lite fika....!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress