Låt mig få fly!
Vill bort från verkligheten ett tag, bara några dagar.. 
Gör så jävla ont i mig, hela tiden, överallt! 
Stressad till max jämt..
Vet inte vad fan jag ska ta mig till snart! 
Vill bara bort härifrån, stänga av telefonen och skita i omvärlden några dagar! 
Typ rehab! 
Är less på att inte kunna höra en lugn låt utan att börja grina.. Är less på att grina tills jag somnar på kvällarna. Är less på att drömma så psykiskt sjuka drömmar, vakna med full panik och undra om drömmarna stämmer... Är less på att försöka hålla humöret uppe. Är less på att folk ska behöva bråka om småsaker med mig hela tiden, för en liten jävla grej blir skitstor för mig just nu! Är less på att ingen verkar fatta någonting...!



Anonym

Hur ska någon kunna fatta det när det ända som man ser av dig är partybilder på facebook o insta....Party 24/7...det verkar ju som livet leker då eller?

Svar: Party 24/7?! Är du dum eller?! Det jag gör är att gå i skola och ta hand om sonen 24/7, ge dig för helvete o va inte anonym! Kan du inte stå för vad du skriver och vem du är så kanske du inte ska kommentera heller...!
Jennie Lantz

Anonym

Hur hinner du då med dessa partybilder på krogen och i bilar som du åker runt i ? Du har väl inte sonen med dig då heller?
Dum är jag inte, jag ser det jag ser!

Svar: du kan ju börja med att skriva vem du är om du ska kommentera?!
Jennie Lantz

Anonym

Blev det jobbigt nu?

Svar: nej, tycker mest bara det är fjantligt att inte kunna stå för vad man skriver...!
Jennie Lantz

Anonym

Jag står för det jag skriver, tycker bara det verkar väldigt konstigt det du skriver om när det inte ser ut att stämma med verkligheten, du kanske ska prata med någon du bryr dig om och någon som bryr sig om dig, för du har väl någon sån?

Svar: du verkar inte känna mig så du behöver väl inte lägga dig i?!
Jennie Lantz

Anonym

Tycker du gör det väldigt bra fina du. Titta på vart du var i livet för ett halvår sedan och titta på vart du är nu. Bara vänt livet på en klackspark, flyttat till egen lägenhet å börjat skolan å har ett mål med livet.

Svar: tack så mycket, såna här kommentarer blir jag glad av att läsa.
Jennie Lantz

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress