Bra start på dagen!
Vaknade men orkade verkligen inte kliva upp, så låg kvar ca 30 min och sen klev vi upp.
Kom ner på dagis och Amadeus hade med sig en prinsesskrona som han skulle ge till en flicka på dagis, när hon fick den så trodde hon att det var en annan flickas krona som Amadeus hade snott, förklarade för henne att det var Amadeus krona och han fick tillbaka den.
Skulle gå därifrån och Amadeus kramade mig o var jättego, ställde sig i fönstret och vinkade åt mig och sen höll jag på börja grina.

Väl när jag kommer till stan så ringer Johanna och märker direkt att det är någonting, så säger hon "hur är det?"
Började grina..

Nu sitter jag på skolan och fikar litegrann, ska snart upp till tvätthallen och hålla på lite. 
Får se hur det går.

Tjaarå 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress