nattliga funderingar.
Jag har tänkt på en sak... 
När något går emot mig, i princip vad som helst, då skiter jag i allt, bara släpper det istället för att kämpa för det.
Så nu är det såhär att det ska bli ändring på det nu hade jag tänkt! Hör jag ett rykte om något eller någon sitter och försöker pressa i mig en massa skitsnack så ska jag ta reda på fakta innan jag lägger mig. Japp! 
Ska kämpa hårdare än förr för saker nu! 
Bara för att jag vet att jag kan! 

Såå, idag iallafall så har jag klarnat upp lite saker som varit, och det känns bra! 
Känns som det är behövligt att göra det även om det skulle skita sig, jag har ju gjort min del i det hela då iallafall :) 

Så nu ligger jag i sängen, väntar på min syster som är på väg hit, ska säga Hej till henne och sen ska jag försöka sova och ladda upp inför morgondagen då jag ska stråka med några saknade vänner! Känns verkligen att man aldrig är i stan längre! Haha, trivs bättre här! 

Godnatt gott folk!
Hoppas ni sover lika sött som jag planerat att göra senare! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress