storviken
Har legat vaken halva natten, och när jag väl sovit så har jag varit jätte orolig, samma med pojken.. Slutade med att han tog med sig filten och kudden och hoppade ner i min säng i natt... Allt pga att Deus skulle vara på storviken denna vecka då dom har sommardagis där, sen har han ju inte varit på dagis på ganska länge nu då han varit borta så mycket. 
Men iallafall, efter många om och men så kom vi fram till att om han ville gå hem så fick dom ringa mig så hämtar jag honom.. 
När vi kommer dit är det 5 fröknar från vårt dagis och redan några pojkar som var där och lekte, så det var ju inte några problem över huvudtaget! Haha
Här har Vi gått och oroat oss helt i onödan! Kändes ju dock väldigt skönt :) 

Så nu ligger jag på soffan och funderar på att äta någonting, magen har skrikit ett bra tag nu! 

Tö ju höres! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress