Så mycket, men ändå så lite

Vad jag tänker på?
Jani, vad tänker jag inte på?
Har så förbannat mycket innanför pannfläsket just nu så jag vet inte var jag ska börja...

Mina nätter består av sjuka drömmar, att jag blir mördad, att nån dör, att jag måste flytta till knepiga ställen och massa sånt där...
Vaknar varje natt och är kallsvettig och panikslagen... Sinnes!

Folk i detta Sverige skulle behövt ta sig en redig funderare på livet...
Varför beter man sig som vissa gör?
Hur tänker man när man säger & gör vissa saker?
Ingen aning, men det är nått jag skulle kunna döda för att få veta...

Nä usch, vet inte vad jag ska säga längre om allt..

Ligger iallafall i badet nu o funderar på livet, kändes som en spontantripp härifrån inte hade varit helt fel.. Får se hur det blir med det.

Sen måste jag påpeka att jag HATAR blogg.se's nya app, vad är grejen? Hur gör man? Fattar ingenting! Den va fan så mycket bättre innan dom uppdaterade den så inget funkar...

Nä, hörs!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress