sömnproblem
Det är så underbart med dessa sömnproblem...
Här ligger jag klarvaken klockan 3 på natten o ska upp vid 8 för dagis och möte! Finemang...
 
Amadeus kom till mig i söndags, som jag längtat!
Så jag, Deus och Kevin for till pappa en sväng, han var dock påväg till Norge så satt och pratade med Gabrielle och drack kaffe, sen for vi på bylla och delade på en pizza innan vi for hem.
Nattade Amadeus som sov några timmar innan han bestämde sig för att kliva upp o gå omkring i lägenheten några timmar... Han kom till slut o la sig med mig och somnade så han fick vara ledig från dagis idag.
 
Idag har vi inte gjort många knop, Kevin och Madde kom hit, spelade massa kort och hade allmänt trevligt.
 
Nu ligger mini o sover sen en massa timmar tillbaka, utan problem, skönt.
Ska försöka somna jag också...
 
Godnatt
 
 
:)

Druckit för mycket kaffe? :)

Svar: Faktiskt ingenting :)
Jennie Lantz

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress