Tisdag

Herrejisses vad jag glömmer bort bloggen hela tiden inser jag, haha.. 


Vad har jag gjort på senaste? 
Jag har jobbat, pillat på bilarna, umgåtts med vänner, myst med Amadeus och massvis därtill! 

Jag har det faktiskt rätt bra som det är nu, och mår helt okej innanför pannben och i kropp! Känns riktigt skönt.

Visst är det fortfarande mycket man funderar över och sådär men just nu håller jag mig i Schweiz och är rätt nöjd med att ha det så också. 

Idag var jag ledig så klev upp o skjutsade H och Amadeus till jobb och dagis så det vart stressigt för dom, sen for jag till stan o lämnade ett par brallor till en kompis, sladdade runt lite o firade vinterväglaget var tillbaka, sen for jag hem o tvättade. 
Var även till mamma en sväng o satt där o pratade o drack kaffe :) 

Nu ligger jag i sängen med huvudvärk så tänkte försöka vila en liten stund nu. 

På återseende. 

Anonym

Har du plockat bort ett blogginlägg nyligen?

Svar: Yes
Jennie Lantz

:)

Wazzup?

Svar: Jobbar
Jennie Lantz

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress