uppdatering?
Inte ofta jag uppdaterar bloggen numer har jag märkt! 
Men nu har jag äntligen en dator igen så nu blir det kanske enklare i framtiden, dock har jag inga bilder eller någonting på denna så det blir väl förbannat tråkiga inlägg istället då..! 
 
Jaha, vad har hänt sen sist? 
Inte mycket vad jag kan tänka..
Deus har vart i Stockholm och kollat på fotboll & jag har vart hemma o saknat honom, och jobbat o sådär som man måste göra varje dag ändå..
 
Nu ligger jag på soffan och har skrivit cv & personligt brev som jag ska skicka iväg och hoppas på att jag får jobb då jag inte blir kvar på Posten efter juni, men det gjorde man faktiskt så lite som möjligt, ska bli skönt att komma därifrån efter all denna tid där...
Så nu ska jag bara komma på vad jag kan tänka mig att jobba med.
Jag har ju en liten plan på hur jag vill ha det men samtidigt så kommer jag då isåfall måsta flytta från Östersund antar jag om den planen ska gå i uppfyllelse, eller starta eget och det kan bli svårt när man inte fattar hur man ens gör sånt.. haha! 
 
Nejnej, nu ska jag iväg till M och pilla på Mercan så den blir klar någongång, och sen ska jag inte göra någonting, så lite som möjligt faktiskt! 
 
Ha det gött sålänge! 
Ciao
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress