Fredag 🎉
Kommer på jobbet & finns typ ingenting att göra, det som vanligtvis tar ca 2.5 timma att göra gjorde jag klart på mindre än 1 timma, så nu sitter jag o dricker choklad i matsalen.
Tänk om man kunde få åka hem o lägga sig i sängen o sova några timmar till 🛌

Ikväll blir det att haka på M på jobbet, han kör till Sveg ikväll o lämnar en lastbil där så det blir bra, inte så långt 😏

Nu ska jag sitta här i nån timma till o figulera litegrann innan jag ska springa o göra eftersändningar 🎉

Ciao 

(null)

:)

Ska du sluta på postnord?

Svar: Förhoppningsvis
Jennie Lantz

:)

Varför vill du sluta och vad vill du göra istället?

Svar: Trivs inte där över huvudtaget.. jag vet inte, just nu tar jag vad som helst känns det som
Jennie Lantz

:)

Är Postnord som media beskriver det och därför inte trivsamt?

Svar: Inga kommentarer på den
Jennie Lantz

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress