Vecka 36
Jahaja, var in på förlossningen för en vecka sen igen, dom trodde det var slemproppen som farit men allt förutom det såg bra ut. 
I onsdags var vi in på förlossningsinformation på sjukhuset, det var skoj! 

Nu har vi då gått in i vecka 36, alltså 1 månad kvar, längtar ihjäl mig! 
Nu är det bra med lillbuffeln i magen som ska armbåga mig inifrån, nu vill jag ha honom på utsidan! 🤱🏻

Nu har jag satt igång o eldat och hämtat in ved, ska fortsätta slipa sovrummet så jag kan börja måla någon gång! ☺️

Om någon vet av en lägenhet i närheten av Brunflo så kan ni ju gärna hojta till! 

Caio

(null)

Anonym

Varför ska du flytta när du har ett drömboende? Skulle aldrig ge upp detdära!

Svar: För jag har inte riktigt råd att bo kvar här🤷🏻‍♀️
Jennie Lantz

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress