uppdatera utseendet
Efter typ 6-7 år med samma utseende på bloggen så fick jag nu för mig att ändra litegrann, lite enklare, lite bättre om jag själv får säga det! 
Kanske är enklare att läsa nu också när det inte är en massa jox i bakgrunden, haha! 
 
Nu har byggfirman gjort klart i Amadeus nya rum, efter 1 veckas arbete, vart förjävla bra & väntar med spänning på att se hans reaktion när han kommer hem från skolan sen, det ska bli skoj :) 
Ska försöka flytta in hans grejer dit i helgen så man kan köpa lite målarfärg o måla rummet han har nu, så man får börja fli iordning där inne också till miniman, fixa med spjälsängen & skötbordet och mina hyllor jag ska ha där! 
Fyfanken, de blir nog bra i slutändan hoppas jag! 
 
Får se också hur det går med taket som läcker in vatten i vårt sovrum, om dom får till någon som kan komma och fixa det eller om det är helkört på den fronten. 
Jaja, en sak i taget nu! 
 
Ciao.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress