Tvättsöndag
Vaknade vid 6 imorse av att Wilton kom o skulle gosa med mig, så det fick han mer än gärna göra! 
Sen vid 8 så vaknade M och tog med sig W till Pilis för att skruva lite med nya bilen, så jag stanna hemma och tänkte tvätta hela dagen lång..! Skönt ändå att få det gjort då vi skjutit på det såå länge! 
 
De senaste dagarna har ju varit ett enda kaos, haha.. 
För några dagar sen så rasa motorn på min bil när jag va påväg till Pilis, så körde den sista biten, de som gick, sen fick den stå o skämmas... Släppt några tårar över bilen har jag också gjort då det var min lille rostiga pärla! 
Men så hittade M´s mamma en bil på blocket för en billig peng så den for vi o köpte! 
Riktigt fin faktiskt, lite att göra som sagt, det är ju en gammal bil, men ändå fin! 
Så senaste dagarna har vi spenderat i garaget, flyttat över mina fälgar, vindavvisare, lite inredning, lite sånt där, så nu ser ju nya kärran snygg ut! Väntar på paket på posten med lite lullull till den också så det blir nog bra. Jag ska nog komma över min sorg för min blåa rostiga pärla snart! 
 
Jaja, nu ska jag åka o handla lite sköljmedel så återkommer jag vid ett senare tillfälle! 
Ha de gött! 
 
Nu saknar vi bara storebror som kommer på torsdag 💗
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress