Blogg, vad är det?
Hallå gott folk!
Sitter vid datorn och kom precis på att herregud, jag har ju en blogg sen en herrejösses massa år tillbaka, undra när jag uppdaterade den senast? 
Jodå, det var ju över 1 år sen jag var in hit o kikade, haha! 
 
Vad har hänt sen sist då?
Jag har studerat i över 1 år, jag har börjat arbeta, Wilton är 3 år, Amadeus är 11 år och har gått på sommarlov precis, jag och M är fortfarande tillsammans, vi bor kvar i Torvalla, jag fick en 30 års kris och tog nyss hål i näsan? Alltså typ 1 timma sen, max! 
 
Det är dåligt väder, tror vi fick våra fina veckor i typ april, så nu lär det vara skitväder resten av sommaren.. Inte alls bitter..
 
Tänkte mest bara slänga in ett inlägg här.. Använder ju inte bloggen som nått annat än typ att kunna kolla tillbaka i livet, har ju ändå skrivit här sen 2009 tror jag? 
 
Nu ska jag fortsätta uppdatera Sims och sen ska jag gå o sova!
 
Godnatt! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress